نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی
در حال حاضر رسانههای اجتماعی یکی از بزرگترین بسترهایی هستند؛ که میتوان به عنوان یک ابزار رشد از آنها استفاده کرد. سیستم عاملهای رسانههای اجتماعی ثابت کردهاند که یکی از بزرگترین بخشها در سناریوی در حال توسعه هستند و میتوانند به عنوان یک عامل تاثیر گزار در نظر گرفته شوند. همچنین ویژگیهای زیادی را ارائه میدهند؛ که از بسیاری جهات توانستهاند به ما کمک کنند. آنها میتوانند به عنوان یک اهرم، به رشد تجارت شخص، بازاریابی یا رشد به عنوان یک خالق کمک کننده باشند.